Известие

Collapse
No announcement yet.

Koй номер е гайката на главината ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Koй номер е гайката на главината ?

    Кой номер е гайката на главината на 155 2.0 8v ?

  • #2
    Първоначално публикувано от nikisi Покажи съобщение
    Кой номер е гайката на главината на 155 2.0 8v ?
    36 колега

    Alfa Romeo 156 2.0tssigpic
    бивша 155 2.0ts
    бивша 155 1.8ts

    Comment


    • #3
      Аз като си взех 36-ца не стана и я минахме малко на стугчето.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение
        Аз като си взех 36-ца не стана и я минахме малко на стугчето.
        Аз вчера свалях мойта за смяна на маншон на карето и точно 36 ползвах.Ама и голям лост,че доста трудно вървеше.Здраво се беше набила с боклуци.

        Alfa Romeo 156 2.0tssigpic
        бивша 155 2.0ts
        бивша 155 1.8ts

        Comment


        • #5
          И аз питам заради скъсан маншон. Вътрешен от дясната страна е здал багажа. В търсачката не открих инфо. Може ли накратко да ми кажеш тънкости при смяната и от къде си взел новия?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nikisi Покажи съобщение
            И аз питам заради скъсан маншон. Вътрешен от дясната страна е здал багажа. В търсачката не открих инфо. Може ли накратко да ми кажеш тънкости при смяната и от къде си взел новия?
            Бая работа те чака.Трябва да свалиш полуоската откъм главината.За целта трябва да откачиш шарнира и биелетката,а носача пада надолу.Тогава можеш да издърпаш полуоската от главината.Предварително разхлаби гайката и скобите на маншона на външното каре.Като извадиш полуоската трябва да избиеш външното каре.То е на шлици и излиза с почукване от вътрешната страна,ама удряй по външната част на карето като ползваш подложка,примерно дърво,излиза трудно защото отвътре има телчица като зегерка.След като свалиш карето вадиш външния маншон и вече може да извадиш и вътрешния.Просто иди в сервиз,бедна ти е фантазията колко работа те чака,а ще спестиш 20 лева,поне в Шумен вземат толкова за смяна на маншон.Иначе маншон може да си купиш от всеки магазин за авточасти.Поздрави и късмет,че ще ти е нужен.

            Alfa Romeo 156 2.0tssigpic
            бивша 155 2.0ts
            бивша 155 1.8ts

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от TS
              Аз преди няколко месеца ги смених и двата маншона.Купих се неопренови и един конус.Карето не го сваляхме.
              Че как ги напъха тия неопренови маншони през карето?Толкова много ли се разтягат?

              Alfa Romeo 156 2.0tssigpic
              бивша 155 2.0ts
              бивша 155 1.8ts

              Comment


              • #8
                Разтягат се.Само да вметна,че аз сменях външните маншони.

                Comment


                • #9
                  .

                  гледай добре докато работиш какво правиш и мисли.гайката на главината,мойте и двете с пистолет за камионски гуми ги развивах,искат много сила.махаш всичко по главината:корм.щанга,шарнир може да махнеш и биалетките.след рзвиването на гайката вади главината навън,да висне на маркучите.разглоби си карето имаш два варианта,тата и така си там смени и маншона външния.зегерката се сваля със зегер клещи и карето,много лесно се рзглобява не е нужно да биеш с чук.може и да не го разглобяваш а направо да разглобиш полуоската от шесте болта на снадката.със шлицова гидория.ако я раглобяваш от там не е нужно дори да вадиш полуоската от главината.там огледай как се разглобява чашката се вадеше доколкото си спомням по някакъв начин.по навътре се намира висящия лагер който има много труден за развиване скрит болт.първо го напипай да се ориентираш къде е.не е лесно,гледай и мисли много кое как да стане,не се плаши.ако се затрудняваш прави снимки на проблема и питай.

                  Comment

                  Working...
                  X